چاپ لیبل میوه

چاپ لیبل میوه

استفاده کردن از چاپ لیبل میوه اختصاصی باعث می‌ شود که بتوانید محصولات خود را به عنوان یک نوع برند به مشتریان معرفی کنید. همانطور که از قبل مشخص شده، این لیبل‌ ها دارای طراحی‌ های اختصاصی هستند، به همین خاطر نسبت به سایر لیبل های طراحی شده ممکن است قیمت‌ های بیشتری داشته باشند. اگر شما می ‌خواهید اقدام به چاپ لیبل میوه به صورت اختصاصی کنید و در عین حال قیمت‌ های کمتری برای آن بپردازید، تنها یک راه دارید. شما فقط می‌ توانید از طریق مجموعه انصار پرینت اقدام به چاپ لیبل میوه کنید. مجموعه انصار پرینت با در اختیار داشتن تیم طراحی حرفه‌ای و کاربلد می‌ تواند بهترین و کارآمد ترین طراحی را با قیمت‌ های مناسب ارائه دهد. زمان تحویل چاپ لیبل میوه بسیار کوتاه بوده و شما می‌ توانید در بازه زمانی کم لیبل میوه چاپ شده را در اختیار داشته باشید.

نحوه محاسبه قیمت لیبل میوه

شما برای آنکه بتوانید اطلاع دقیقی از قیمت لیبل میوه داشته باشید،  بهتر است که به صورت آنلاین اقدام به محاسبه قیمت آن کنید. در ابتدا شما باید سایز مد نظر از لیبل چاپ شده را انتخاب کنید. معمولاً لیبل میوه دارای سایز های حداقل و حداکثری است که باید از بین آن ها انتخاب خود را انجام دهید. شکل لیبل‌ ها عامل دیگری است که می‌ تواند بر قیمت لییل ها تاثیرگذار باشد. شما می‌ توانید یکی از اشکال هندسی متداول را انتخاب کنید. برخی از لیبل‌ ها دارای شکل خاصی بوده و برش مخصوصی دارند. چاپ لیبل میوه عامل دیگری است که می‌ تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد. معمولا لیبل‌ های میوه به صورت یک رو چاپ می ‌شوند. استفاده کردن از تصاویر و متن‌ های رنگی و مشکی تاثیر چندانی بر قیمت چاپ لیبل ‌ها ندارد. نوع کاغذ استفاده شده در چاپ لیبل میوه اهمیت زیادی بر قیمت آن‌ ها دارد.

معمولا از لیبل کاغذی، لیبل براق و لیبل‌ های شیشه‌ای در تهیه لیبل میوه استفاده می‌ کنند. معمولا بر روی لیبل شیشه‌ای نوشته، تصاویر و زمینه‌های رنگی و مشکی چاپ می‌ شود. زمینه لیبل شیشه‌ای حالت سفید و شفافی داشته که پشت آن دیده می‌ شود. نوع برش در تمامی لیبل‌ ها بسیار مهم است که معمولاً توسط دستگاه کاتر پلاتر انجام می‌ شود. در زمان استفاده، این لیبل‌ ها به راحتی قابلیت جدا شدن از صفحه زیرین لیبل را دارند. نوع پوشش لیبل ها می‌ تواند عامل دیگری در تعیین قیمت آن ها باشد. معمولا لیبل‌ های شیشه‌ای برای تثبیت رنگ و مقاوم کردن لیبل در برابر خراشیدگی دارای پوشش سلفونی هستند. شما بنا به نوع سلیقه خود می ‌توانید از سلفون ‌های مات و یا براق استفاده کنید. آخرین عامل که تاثیر نهایی بر قیمت لیبل میوه دارد، تعداد سفارش چاپ برچسب لیبل است. حداقل تعداد تیراژ برای لیبل میوه ۵۰ عدد می‌ باشد.

چاپ لیبل میوه
چاپ لیبل میوه

سفارش چاپ لیبل میوه به صورت آنلاین

شما می‌ توانید با روش‌ های مختلف چون روش آنلاین اقدام به ثبت سفارش چاپ برچسب لیبل مورد نظر خود کنید. ارسال سفارش چاپ لیبل میوه در کمتر از چند دقیقه قابل انجام است. شما در ابتدا به سایت وارد شده و تمامی مشخصات لازم را در بخش محاسبه آنلاین وارد می‌ کنید. بعد از آنکه هزینه برآورد شد، فایل خود را بارگذاری کنید. کسانی که فایل آماده برای سفارش ندارند،  می ‌توانند از بخش ثبت سفارش بدون ارسال فایل استفاده کنند. در این صورت فایل مورد نظر آن‌ ها طراحی شده و برای بازبینی به کارفرما ارسال می‌ شود. بعد از تایید نهایی لیبل ها می ‌توان اقدام به ثبت سفارش و چاپ لیبل میوه کرد. روش سفارش آنلاین بسیار آسان است که موجب می‌ شود شما در بازه زمانی کوتاه بتوانید محصولات مد نظر خود را تهیه کنید. بعد از آنکه تمام مراحل ثبت سفارش انجام شد، می‌ توانید آن را از طریق حساب کاربری خود پیگیری کنید. اگر در این رابطه سوالاتی دارید می ‌توانید از کارشناسان ما در واحد فروش مشاوره‌ های لازم را دریافت کنید. انصار پرینت بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

طراحی لیبل میوه

طراحی لیبل میوه از اهمیت زیادی برخوردار است. لازم است که طراحی لیبل های میوه به صورت کاملاً اصولی و حرفه‌ ای انجام شود تا بتواند اثرگذاری زیادی روی مشتریان داشته باشند. حتماً انجام طراحی لیبل میوه را به مراکز مطمئنی بسپارید که از کیفیت چاپ لیبل میوه اطمینان بسیار زیادی دارید. نوع طراحی و ترکیب رنگ‌ های استفاده شده در آن و اطلاعات درج شده تماما بسیار مهم هستند. استفاده از طراحی حرفه ‌ای می‌ تواند در بازاریابی نقش بسیار مهمی داشته باشد. به طور کلی طراحی لیبل میوه با نحوه چسباندن و ماندگاری آن بر روی سطح مورد نظر ارتباط مهمی دارد. بهتر است در طراحی و چاپ لیبل میوه از خطوط منحنی، استفاده شود. سعی کنید در طراحی لیبل میوه سادگی را حفظ کنید. از آنجایی که لیبل میوه اندازه‌ های کوچکی دارد، استفاده کردن از طرح‌ های ساده باعث می‌ شود که مشتری نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشد. سعی کنید از خطوط تیز و شکسته کمتر استفاده کنید و تعداد رنگ ‌های به کار رفته برای طراحی لیبل میوه کمتر باشد.

مزایای خرید مارک میوه

مارک میوه مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می‌ کنیم. معمولاً محصولاتی دارای چاپ لیبل میوه هستند که از کیفیت بالاتری برخوردار باشند. این میوه ‌ها از بین سایر میوه‌ ها انتخاب شده و جز نمونه‌ های مرغوب هستند. معمولاً میوه‌ هایی که عطر و طعم بهتری داشته باشند، دارای مارک میوه هستند. استفاده کردن از مارک میوه نشان از بسته‌بندی مناسبی است که می ‌تواند تاثیر مثبتی در ذهن مشتری داشته باشد. مشتریانی که تجربه خوبی از محصولات مارک دار داشته باشند، معمولا سعی دارند به دنبال خرید مارک میوه بروند. استفاده کردن از چاپ لیبل میوه نشان از کیفیت بالای محصول بوده که به شما تضمین می‌ دهد انتخاب خوبی خواهید داشت.

انواع چاپ لیبل میوه

استفاده کردن از چاپ برچسب میوه باعث می ‌شود که نهاد و یا مجموعه ارائه دهنده اعتبار دوچندانی داشته باشد. در طراحی و چاپ لیبل میوه باید نهایت دقت به کار گرفته شود تا محصول نهایی کیفیت بالایی داشته باشد. طراحی لیبل میوه اهمیت بسیار زیادی برای جذب مشتری دارد. استفاده از بهترین طرح برای میوه باعث می ‌شود که محصول در بازار رقابتی بتواند بازده مثبتی داشته باشد. استفاده کردن از طرح و رنگ‌ های مختلف بسیار مفید و موثر می ‌باشد. چاپ برچسب انگشتی میوه علاوه بر آنکه می ‌تواند قدرت جذب بصری ایجاد کند قادر است اطلاعات زیادی از محصول و ویژگی‌ های آن را ارائه دهد. شما باید با در نظر گرفتن تعداد بالای تولید کنندگان در صنایع مختلف،  می توانید لیبل ‌هایی با کیفیت بالا و طراحی زیبا تولید کنید. شیوه چاپ لیبل میوه و کیفیت محصولات باید بالا باشد تا بتواند اثرگذاری خود را ایجاد کند.

چاپ لیبل انگشتی

چاپ برچسب انگشتی میوه و یا همان چاپ لیبل میوه توسط دستگاه لیبل زن انجام می ‌شود. برش لیبل انواع بسیار مختلف و متعددی دارد و در نتیجه باعث می ‌شود که لیبل ‌ها در سایز ها و ابعاد مختلف و اشکال گوناگون و مطابق با سلیقه مشتری تولید شوند. امروزه بسیاری از مراکز و چاپخانه‌ها اقدام به چاپ انواع لیبل انگشتی می‌ کنند. مجموعه انصار پرینت به عنوان یکی از عرضه کنندگان لیبل انگشتی است که می‌ تواند با بهترین طراحی و کیفیت درجه یک، آن ها را با قیمت‌ های مناسب به بازار عرضه کند.

چاپ لیبل میوه
چاپ لیبل میوه

نوع چسب لیبل میوه

لیبل‌ های میوه به صورت پشت چسب‌دار تولید می‌ شوند تا با کندن کاغذ پشتی امکان چسباندن آن بر روی سطح میوه ‌ها وجود داشته باشد. نوع چسب استفاده شده در این محصولات از همان نوع چسبی است که برای تولید و چاپ برچسب‌ میوه استفاده می‌ شود. این نوع چسب بسیار قوی و ضد آب است که می‌ تواند دوام زیادی داشته باشد. ترکیب شیمیایی چسب‌ ها به گونه‌ ای است که مضرات کمتری دارند و سطح میوه را تغییر نمی‌دهند. استفاده کردن از چسب ‌های پایه حلال برای بسته‌بندی مواد غذایی ممنوع است. معمولاً برای بسته‌بندی میوه‌ ها از چسب‌ های خاصی استفاده می‌ کنند. دقت داشته باشید که استفاده کردن از چسب ‌های غیر استاندارد باعث تاثیرگذاری منفی بر روی مواد غذایی می‌ شوند. استفاده کردن از چسب‌ های غیر استاندارد باعث ورود مواد سمی و سرطان زا به میوه و حتی لایه‌ های درونی آن می‌ شود. به همین خاطر است که می‌ گوییم حتماً تولید چاپ لیبل میوه را به مراکز مطمئنی بسپارید.

جنس چاپ لیبل میوه

چاپ لیبل میوه دارای دو بخش رویی و زیرین است. بخش بالایی چاپ لیبل میوه در جنس‌ های متنوعی تولید می‌ شود. معمولا جنس این بخش کاغذی متالایز و پی‌وی‌سی است. دو جنس مطرح شده جز پرمصرف‌ترین نوع جنس لیبل‌ های میوه موجود در بازار هستند. در ادامه مطلب به هر کدام از این جنس‌ ها اشاره خواهیم کرد.

جنس کاغذی

لیبل کاغذی جز پرمصرف‌ترین نوع از چاپ لیبل میوه و بسته‌بندی‌ های موجود در بازار است. شما می‌ توانید این لیبل‌ ها را در سایز ها و مدل‌ های متنوعی چاپ کنید. لیبل ‌های کاغذی به خاطر نداشتن پوشش، در چاپ دیجیتال به صورت فوری و در کمترین تیراژ قابل چاپ هستند. برش‌ های مختلفی بر روی لیبل کاغذی انجام می‌ گیرد که شامل برش‌ های ساده و دایره‌ای است. متقاضیان می ‌توانند برش‌ های خاصی بر روی این لیبل‌ ها اعمال کنند که کاملاً سلیقه‌ای است. استفاده از این لیبل ‌ها برای انواع مختلفی از میوه‌ ها کاربرد دارد.

جنس متالایز

نوع دیگری از لیبل های میوه ای که می‌ توانیم مشاهده کنیم، دارای جنس متالایز هستند. این نوع جنس بسیار خاص و براق بوده و همانند فلز درخشش خاصی دارد. برچسب متالایز نقره‌ای براق ظاهری همانند آینه دارد و در دو رنگ طلایی و نقره‌ای و به صورت مات و براق قابل چاپ است. لیبل متالایز مقاوم و با دوام بوده و در مقابل رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می‌ دهد، به همین خاطر در میوه ‌هایی که می‌ خواهند مدت زمان طولانی در سردخانه‌ ها بمانند، بهتر است از این نوع لیبل‌ ها استفاده شود. کیفیت لیبل‌ های متالایز بالاتر از سایر لیبل‌ ها بوده که همین موضوع باعث شده قیمت‌ های بیشتری داشته باشد.

PVC

یکی دیگر از چاپ لیبل ‌ میوه تولید شده که کاربرد زیادی در بسته‌بندی محصولات مختلف دارد لیبل پی‌وی‌سی است. این لیبل در برابر دما، رطوبت و خراش مقاومت زیادی از خود نشان می ‌دهد. شما می ‌توانید بر روی این لیبل طرح‌ های مختلفی را چاپ کنید. لیبل پی‌وی‌سی کیفیت خوبی نسبت به لیبل کاغذی دارد و به همین خاطر قیمت‌ های آن نیز بیشتر است. استفاده کردن از لیبل پی‌وی‌سی مختص میوه‌ هایی است که بیشتر در معرض رطوبت قرار دارند و یا شرایط حمل و نقل آن ها مناسب نیست. این لیبل‌ ها بدون تغییر باقی می‌ مانند و آسیب نمی‌بینند.

ویژگی لیبل میوه صادراتی

لیبل میوه صادراتی برای آن دسته از محصولاتی است که برای صادرات استفاده می‌ شوند. استفاده کردن از این نوع لیبل ها می‌تواند برای تبلیغ برند گزینه مناسبی باشد. افراد با مشاهده کردن این لیبل ها می‌ توانند با داشتن اطلاعاتی از برند، محصول را خریداری کنند. تمام برچسب‌ های میوه صادراتی از جنس چسب و کاغذ تولید شده‌اند. برچسب‌ های میوه صادراتی معمولاً در دو مدل ورقی و رولی تولید می‌ شوند که انتخاب آن بستگی به خود خریداران دارد. کیفیت لیبل میوه صادراتی باید به حدی بالا باشد که تولید کنندگان بتوانند آن را بر روی محصولات خود چسبانده و به سرتاسر دنیا ارسال کنند. برند های مختلفی می ‌توانند بر روی میوه ‌های صادراتی چون سیب، کیوی، پرتقال و موز از لیبل میوه استفاده کنند. اگر لیبل میوه به صورت تک تک روی میوه ‌ها چسبانده شود، باعث می‌ شود که خریدار نسبت به کیفیت میوه اطمینان بیشتری داشته باشد. همین موضوع موجب شده که سود بیشتری به فروشنده برسد. در برخی از چاپ لیبل  میوه،  حروف مخفف وجود دارد که به عنوان کد هایی برای نشان دادن کیفیت این محصولات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *