طراحی لوگو در ارومیه

استفاده از یک طرح خوب برای برندسازی، ماندگاری بیشتری در ذهن مشتری خواهد داشت. یک لوگوی ساده اما پرمحتوا، می‌تواند بار معنایی بالایی داشته باشد و اطلاعات را بهتر به مخاطبان انتقال دهد.

استفاده از لوگو برای هر نوع کسب و کاری لازم است تا بتوانند حرفه‌ای‌تر و متمایزتر قدم بردارد. انتخاب یک مجموعه مناسب جهت طراحی لوگو دغدغه بسیاری از صاحبان کسب و کار است.

مجموعه انصار پرینت با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و چاپ می‌تواند بهترین خدمات را برای شما ارائه دهد. تمامی زمینه‌ها مهیا است تا بتوانید برای برند سازی و تبلیغ کسب و کار خود اقدام کنید، کافیست با سایت انصار پرینت شروع کنید.

اصول طراحی لوگو

داشتن یک لوگو به تنهایی نمی‌تواند کار شما را راه بیاندازد، بلکه داشتن یک لوگوی خاص و حرفه‌ ای است که می‌تواند قدرت برند سازی برای شما ایجاد کند. بنابراین لازم است برای طراحی لوگو اصولی را رعایت کنید.

در ابتدا شما باید سادگی لوگو را معیار اصلی قرار دهید. طرح شلوغ یا پیچیده لوگو همیشه ذهن مشتری را آشفته کرده و او را دلسرد می‌کند. در مقابل، هرچه‌قدر طراحی لوگو ساده‌تر باشد، تاثیر بالایی در ذهن مخاطب خواهد داشت.

لوگوی طراحی شده باید بتواند برای کسب و کار شما سال‌ها استفاده شود، پس نباید به مدت زمان خاصی محدود شود. برای اجتناب از این کار لازم است رنگبندی و فونت‌های مناسبی استفاده کنید. خوانا بودن لوگو، موضوع و داشتن درونمایه از عوامل دیگری هستند که به هنگام طراحی لوگو باید به آن توجه داشت.

ویژگی‌های یک طراحی حرفه‌ای لوگو

لوگوی خاص حتما دارای یک سری ویژگی‌ها و مشخصات است. می‌خواهیم در ادامه به چند آیتم از ویژگی‌های یک لوگو با طراحی خاص اشاره کنیم:

  1. همخوانی: طراحی خوب در واقع طراحی است که با نوع کسب و کار مد نظر، سنخیت و همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، لوگوی طراحی شده برای فست‌ فود باید شکل و نمادی از خوراکی داشته باشد.
  2. انتقال بهتر مفهوم: هر نوع طرح لوگو باید بتواند مفهوم کاری را به خوبی انتقال دهد. در همان مثال فست‌فود، شما می‌توانید ویژگی‌هایی چون خوشمزه بودن، ارزان قیمت بودن یا خاص بودن را به مخاطب انتقال دهید.
  3. ماندگاری بالا: اگر قصد دارید کسب و کار خود را سالیان سال ادامه دهید، حتما باید نوعی از لوگو را طراحی کنید که با تکامل کسب و کار شما و با گذشت زمان جذابیت خود را از دست ندهید.
  4. قانونی بودن: حتما لوگوی طراحی شده باید از نظر احراز حقوق مالکیت قانونی باشد تا در ثبت آن مشکلی ایجاد نشود.

مراحل مختلف طراحی لوگو در ارومیه

طراحان ما در ارومیه ، درابتدای کار باید به دقت به تعاریف و مطالبی که کارفرما بدان اشاره می کند، گوش داده تا بعدا بتواند در فرآیند طراحی لوگو از آن ها بهره ببرد. به مواردی که باید به آن توجه ویژه ای داشت عبارتند از: زمینه ی فعالیت و کسب و کار مربوطه، اسم تجاری و برند، اهداف ارزش های کاری آن ها و … پوشش دهی تمام این نکات می تواند برای طراحان بسیار موثر واقع شود. باید توجه کرد که اولین مرحله در هر کاری مهم ترین مرحله را نیز شامل می شود.

بررسی طرح لوگو

طراحان در ارومیه بعد از بررسی تمام موارد نام برده شده با بکارگیری از علم و تخصص خود می توانند سبک و نوع و رنگ های مرتبط با لوگوی آن کسب و کار را به صاحب ان ارائه داده و با او به بحث و تبادل نظر بپردازند.

خواسته کارفرما از لوگو

حال براساس تمام اطلاعات به دست آمده از خواسته های کارفرمای ما در ارومیه ، وقت آن است که به بررسی دقیق تر آن ها پرداخته و تحقیق وسیع تری در این زمینه انجام دهیم. برای مثال لازم است که رقبای این کسب و کار را مورد بررسی قرار داده تا بتوانید با استفاده ازفاکتورهای خاص دیگری لوگوی مدنظرتان را از سایرین به راحتی متمایز سازید. همچنین باید رفتار و انتظارات مختلف مشتریان را این کسب و کار بررسی کرده و بدانید که چه مواردی می توانند آن ها را برای خرید و بهره بردن از خدمات ترغیب سازند. این نکته را نباید فراموش کرد که لوگوی درخواستی را باید برای مشتری طراحی نمود نه فقط برای شرکت سفارش دهنده. ای مرحله از اهمین بسیار ویژه ای برخوردار است زیرا با بررسی اصولی تمام موارد ذکر شده، می توان به درست ترین و ساده ترین شکل ممکن پیام های کاری مختلف خود را به مخاطبان منتقل نمود.

بررسی لوگوی رقبا 

همانطور که قبلا اشاره شد، بهتر است لوگوهای کاری سایر رقبا را نیز بررسی نمود. زیرا انکار ناپذیر است که رقبای موفق در این زمینه دارای بهترین و موفق ترین لوگوها هستند، پس الهام گرفتن از آن ها می تواند به طراحان کمک ویژه ای نماید یا به عبارت دیگر بررسی رقبا به راحتی این شانس را به آن ها می دهد تا با نقاط ضعف و قوت سایرین آشنا شده و بتوانند یک لوگو شیک تر و جذاب تر را در بین سایر رقبا برای کارفرمایان و مشتریان خود طراحی نمایند. زیرا ذهن طراح را در به کارگیری خلاقیت هایش باز گذاشته و در ایده برداری های کلیدی به او یاری می دهد.( فراموش نکنید که این فرآیند صرفا برای ایده پردازی بوده و نباید به سمت کپی برداری رفت.)

توافق در مورد لوگوی درخواستی

حالا می توان گفت که طراح مدنظر، اطلاعات کافی ای از چیزهایی که باید می دانست، دارد. پس نوبت آن است که فکر کند تا به بهترین و خلاق ترین طرحی برسد که گویای جامعی برای تمامی اطلاعات به دست آمده باشد. او باید هر ایده و طرحی را به ذهنش می رسد یادداشت نموده و دائما دست به قلم باشد تا بتواند به زیباترین طرح اولیه ی ممکن دست یابد. این کار به او کمک می کند که ایده هایش را به چشم دیده و یا به اصطلاح با آن ها بازی نماید. او با رسم هر ایده می تواند به راحتی هر یک را ارتقا داده و آن ها را تکامل بخشیده و با ایده پردازی و خلاقیت بیشتر باعث افزایش جذابیت طرح ها شود. طرح های اولیه بسیار مهم هستند زیرا در مرحله بعدی لازم است که آن طرح با جزئیات طراحی شده و از اصول و استاندارد های طراحی لوگو حرفه ای خارج نشود.

طرح اولیه لوگو

طراحان پس از آن که ایده های خود را روی کاغذ رسم کردند، نوبت به آن می رسد که بهترین طرح را بر اساس خواسته ی کارفرما از بین آن ها انتخاب نموده و سپس شروع به افزودن سایر ملزومات به آن نمایند. در این مرحله برای طراحی سایر جزئیات، بهتر است که کار را با نرم افزارهای مختلف کامیپوتری انجام دهند.

طرح برجسته لوگو

طراحان بهتر است تا می توانند لوگو را برجسته طراحی نموده و از قوانین مختلفی در راستای این امر بهره ببرند. این قوانین عبارتند از: قوانین هندسی و دیگر قوانین طراحی از جمله سادگی، معنا و مفهوم، خلاقیت، خاص بودن، رنگ پذیری، سطح پذیری، سایزپذیری، پیوستگی و انسجام، نسبت طول و عرض و…

طرح پایانی لوگو

با به پایان رسیدن فرآیند مربوط به خلق تصویر و طرح مدنظر، نوبت آن است که طراح دست به رنگ دهی و جلوه بخشی به کار بزند. رنگ های به کار برده شده باید با سلیقه ی کارفرما و نوع کسب و کار مرتبط بوده و به علاوه از لحاظ تناسب و روان شناسی نیز باید استاندارد بوده تا بتوانند تاثیر افزاینده ای بر ذهن مخاطبان داشته باشند.

تایید کارفرما برای لوگو

حال که طراح طرح را آماده نموده است، هنوز کار به پایان نرسیده و او باید یک بار دیگرطرح صورت گرفته را با جزئیاتی که قبلا برررسی نموده بود تطابق دهد تا مطمئن شود هیچ مغایرتی با هم نداشته و از تمام اصول و قوانین مربوط به طراحی پیروی می کند. یک طراح باید خود را جای مشتری نیز بگذارد و ازخود بپرسد که آیا طرح صورت گرفته به نیازها و انتظارات او پاسخ می دهد یا خیر؟ و با این حساب نظرخواهی از سایر افراد نیز در این مرحله می تواند بسیار به او کمک نماید.

ارائه طرح نهایی لوگو 

ارائه ی طرح نهایی لوگو و ارسال آن برای کارفرما بهتر است که در زیباترین حالت خود صورت بگیرد و راه حل آن ارسال فایل ها و ارائه آن ها در قالب موکاپ ها است. در این مرحله برای به نمایش گذاشتن جذابیت های بصری برای مشتریان کمک گرفتن از قالب موکاپ های مختلف می توانند بسیار تاثیر گذار باشند. مشتری نیز پس از مشاهده ی طرح ها یکی از آن ها را انتخاب نموده و فایل نهایی برای او ارسال می گردد و به این ترتیب فرآیند طراحی لوگو به پایان می رسد.

چرا باید با فرآیند طراحی لوگو در ارومیه آشنا باشیم؟

یک طراح خوب در ارومیه باید مهارت های خاصی را داشته و به آن ها مسلط باشد، که عبارتند از: شناخت زبان مربوط به تصاویر، بررسی  بصری و اوصل طراحی مرتبط با لوگو، هماهنگی اجزای مختلفی مانند رنگ ها شکل ها با هم و قدرت تحلیل شکل و مسئله و ساده سازی آن ها و … بهره مند بودن از تمامی این تخصص ها باعث می شود که یک طراح خوب، با بهترین برنامه ریزی پیش رفته و با کیفیت ترین محصول را در نهایت به مشتری تحویل دهد.هر چقدر از این توانایی ها بیشتر  برخوردار باشد، نتیجه های بهتری نیز برای او حاصل می شوند. پس با ما هماه باشید تا با قسمت های مختلف ای کار آشنا شده و بدانیم که طراحان خوب به چه صورت عمل می نمایند.

خدمات مجموعه ی چاپ انصار در ارومیه در راستای طراحی انواع لوگو

متخصصین لوگو چاپ انصار

متخصصین مجموعه ی ما در ارومیه می توانند با تکیه بر تجارب چندین ساله ی خود در زمینه ی طراحی، انواع خدماتی را در راستای خلق لوگوهای اختصاصی با بالاترین کیفیت و با بهترین هزینه ها ارائه داده و باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند و کسب و کار شما شوند.

کار تیمی لوگو

ما در تیم خود در ارومیه سعی می کنیم که تمامی پارامترهای های درخواستی مشتریان خودرا به درستی بررسی نموده و در فرآیند طراحی دخیل نماییم.

ارائه سه طرح لوگو

ما سه نوع مختلف لوگو را برای کارفرمایان خود طراحی می کنیم که عبارتند از: طراحی لوگوی اول با توجه به شرایط و درخواست های عنوان شده آن ها، ساخت لوگوی دوم با توجه به بررسی هدف های کاری آن ها و پیام های مدنظر جهت انتقال به مشتریان و … و در طراحی لوگوی سوم نیز تلفیقی از دو حالت قبلی در نظر گرفته شده و طرحی متناسب با آن ارائه می شود.

لوگوی استاندارد

ما تمامی اصول و استاندارهای لازم را در طول طراحی لوگو در نظر گرفته و سعی در جلب رضایت حداکثری کارفرمایان خود را داریم.

هزینه طراحی لوگو

هزینه ی مرتبط با طراحی به متغیرهای مختلفی بستگی دارد از همین رو هزینه ی مرتبط با این کار بعد از بررسی جزئیات و با توافق کارفرما و طراحان مجموعه محاسبه می شود. فراموش نکنید که شما می توانید از مناسب ترین قیمت ها در مجموعه ی ما برخوردار باشید.

طراحی لوگو در ارومیه

لوگو و طراحی آن امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد. طراحی لوگو در دنیای امروز به یک مبحث اصلی برای خلق برند تبدیل شده است. اگر بخواهیم به صورت کلی به این موضوع نگاه کنیم باید بگوییم عموما لوگو هایی که برای شرکت ها طراحی می شوند می توانند در افزایش درآمد آن شرکت و برند سازی آن نقش اساسی داشته باشند. شما در طول روز ناخودآگاه با انواعی از برند ها و لوگو ها رو به رو می شوید و با تعداد زیادی از ان ها هم سروکار دارید.

طراحی لوگو میتواند علاوه بر تاثیر گذاری در برند سازی در ارتباط با مشتریان و مردم عادی نیز نقش آفرین باشد. اگر همین حالا بخواهید فکر کنید، نام چند لوگو را در ذهن خود تداعی می کنید؟ قطعا تعداد لوگو های ایرانی و خارجی که به یاد می آورید بسیار زیاد خواهد بود. با توجه به تاثیر گذاری لوگو قصد داریم در این مطلب از وبسایت چاپ انصار در مورد طراحی لوگو در ارومیه با شما صحبت کنیم. پیشنهاد میکنیم تنها 8 دقیقه از زمان خود را صرف مطالعه این مطلب کنید تا هر آنچه را که لازم است در مورد طراحی لوگو در ارومیه بشناسید.

معرفی انواع طراحی لوگو

پیش از اینکه هر اقدامی برای سفارش طراحی لوگو در ارومیه کنید باید کمی اطلاعات خود را راجب انواع لوگو ها و سبک های طراحی بیشتر کنید. با استناد به این موضوع قصد دریم انواع طراحی لوگو را به شما معرفی کنیم. اما شاید از خود بپرسید که چرا اصلا باید انواع لوگو و انواع طراحی لوگو را بشناسید؟

شما چه به عنوان طراح و چه به عنوان کارآفرین لازم است انواع طراحی لوگو را بشناسید و در مورد کاربرد های هر سبک نیز بدانید. با شناخت کاربرد های هر نوع طراحی لوگو است که می توانید لوگویی بر اساس هدف شرکت خود و کارایی هایی که دارد را برای طراحی سفارش دهید. از نظر روش طراحی و سبک طراحی، طراحی لوگو به9 سبک دسته بندی می شود.

لوگو مونوگرام

لوگو سه بعدی

لوگو امبلم

لوگو مینیمال

لوگو مسکات

لوگو انتزاعی

لوگو ترکیبی

لوگو تصویری

لوگو تایپوگرافی

کدام سبک طراحی لوگو در ارومیه را انتخاب کنیم؟

حال که با انواع سبک های طراحی لوگو در ارومیه آشنا شدید و دانستید که چندین سبک برای طراحی لوگو وجود دارد، باید به دنبال انتخاب یکی از این سبک ها باشید. اما آیا می دانید که باید کدام سبک طراحی لوگو در ارومیه را انتخاب کنید؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم انتخاب سبک برای طراحی کاملا بسته به نظر شخصی شما و هدفی که شرکت و مجموعه شما دنبال می کند خواهد داشت. شما باید بر اساس اهداف و کارایی های شرکت و سلیقه ای که دارید یکی از انواع سبک های طراحی لوگو را انتخاب کنید. برای مثال لوگو های مونوگرام را اگر انتخاب کنید این سبک لوگو ها کاملا خلاقانه هستند و با به کارگیری عناصر خلاقیت طراحی می شوند. با این اوصاف بهتر است پیش از سفارش طراحی لوگو در ارومیه، ابتدا مشاوره های تلفنی را از افرادی که تجربه لازم در این زمینه را دارند به دست آورید و با انواع سبک های طراحی لوگو آشنا شوید و سپس به دنبال ثبت سفارش طراحی لوگو در ارومیه باشید.

قیمت طراحی لوگو در ارومیه چقدر است؟

قیمت در همه موارد یکی از مهم ترین عواملی است که تصمیم کار فرما را تعیین می کند. در هنگام سفارش و خرید هر محصولی ام که باشید نمی توانید به قیمت ان بی توجه باشید. در بسیاری از مواقع مشاهده شده که قیمت برای افراد در واقع همان عامل اصلی تصمیم گیرنده معرفی شده است. اما مسئله ای که در این زمان مطرح می شود، قیمت طراحی لوگو در ارومیه است. به راستی قیمت طراحی لوگو در ارومیه چقدر است؟

قیمت نه تنها برای طراحی لوگو در ارومیه بلکه برای طراحی لوگو در تمام کشورمان بر اساس فاکتور هایی مشخص خواهد شد. در هیچ کجایی مشاهده نخواهید کرد که قیمت یک بازه مشخص را نمایان کند. قیمت طراحی لوگو در ارومیه بر اساس سبک های طراحی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. البته می توان گفت با توجه به نمونه کار ها و رزومه ای که شرکت های سفارش دهنده نیز تعیین می کنند، امکان جا به جایی قیمت وجود خواهد داشت. در مجموع باید گفت که قیمت طراحی لوگو در ارومیه بر اساس چندین فاکتور مختلف خواهد بود و عدد ثابتی نخواهد داشت.

مدت زمان تحویل طراحی لوگو در ارومیه چقدر است؟

یکی دیگر از سوالات پرتکرار که در خصوص سفارش طراحی لوگو در ارومیه پرسیده می شود، زمان تحویل لوگو طراحی شده است. به راستی چقدر زمان برای سفارش طراحی لوگو در ارومیه نیاز است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم مدت زمان طراحی لوگو مربوط به نوع طراحی است که شما درخواست می کنید. اگر لوگو ساده و با سبکی نه چندان پیچیده درخواست کنید می توانید لوگو طراحی شده خود را نهایتا ظرف 72 ساعت دریافت کنید. اما اگر به دنبال سبک های کمی پیچیده تر باشید، طراحی لوگو مخصوص شما تا 1 هفته نیز زمان نیاز خواهد داشت. حتی در مواردی مشاهده شده که طراحی لوگو و ارائه آن به مشتری تا 10 روز نیز زمان برده باشد. البته ناگفته نماند که مدت زمان تحویل طراحی لوگو در ارومیه علاوه بر طرح سفارشی شما تا حدودی به شرکت طراحی کننده نیز بستگی دارد. به همین خاطر است که توصیه می کنیم سعی کنید بهترین شرکت را برای ثبت سفارش طراحی لوگو در ارومیه انتخاب کنید.

سفارش طراحی لوگو در ارومیه

حال که تمام اطلاعات لازم برای طراحی لوگو را به دست آورید باید به دنبال یک شرکت معتبر برای ثبت سفارش طراحی لوگو در ارومیه باشید. آیا می دانید که بهترین شرکت ها برای سفارش طراحی لوگو در ارومیه کدامند؟ مثال بهترین بودن وقتی به میان می آید، برای ثبت سفارش طراحی لوگو در ارومیه همه ناخودآگاه به مجموعه بزرگ و معتبر چاپ انصار فکر می کنند. چاپ انصار یکی از بزرگترین مجموعه های طراحی لوگو در کشورمان است که شما نیز میتوانید برای طراحی لوگو مخصوص شرکت و مجموعه خودتان نیز روی کمک آن حساب کنید.

سفارش طراحی لوگو در ارومیه از طریق مجموعه چاپ انصار هم با قیمت بسیار مناسب انجام خواهد شد و هم با بهترین کیفیت، لوگو مد نظر خود را دریافت خواهید کرد. البته پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت سفارش طراحی لوگو در ارومیه، ابتدا با کارشناسان مجموعه چاپ انصار تماس بگیرید تا از مشاوره های تلفنی کاملا رایگان این مجموعه بهره مند شوید. مجموعه چاپ انصار سعی کرده با استفاده از بهترین و با تجربه ترین طراحان، سفارش شما را در عین کیفیت عالی، در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل دهد.

نتیجه گیری

در این مطلب از وبسایت مجموعه چاپ انصار سعی کردیم تمام اطلاعات لازم در خصوص طراحی لوگو در ارومیه را در اختیار شما قرار دهیم. دانستید که طراحی لوگو با به کارگیری سبک های مختلف انجام خواهد شد و شما باید بر اساس سبک و سلیقه مد نظر خودتان دست به ثبت سفارش بزنید.

هر چند نباید فراموش کنید که در این راه می توانید روی کمک کارشناسان مجموعه چاپ انصار نیز حساب کنید. اگر سوالی در خصوص طراحی لوگو در ارومیه در ذهن خود دارید می توانید در پایان این مطلب و در بخش نظرات، دیدگاه ها و سوالات خود را برای ما به اشتراک بگذارید. پشتیبانان مجموعه چاپ انصار در اسرع وقت به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید و موثر واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *